Reklama na ekranie

Telebimy to najlepsza wersja narzędzi służących do przesyłania wiadomości dla obszernego kręgu odbiorców. Jest to wyjątkowa jak dotychczas technologia, jaka zezwala na emisję obrazu z dużą jakością, również idealną widocznością dzięki wdrożeniu specjalistycznych diod LED. Wyłącznie ta technologia pozwala przebyć promienie słoneczne, co czyni ekran całkowicie dostrzegalnym w świetle dziennym.
telebim
Napisane przez: Steven Straiton
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Reklama na telebimie zapewnia nieograniczone możliwości przestrzenne i skuteczne, a przy tym nie wymaga ponoszenia wartości druku, pozwala na dowolne ekspozycje. Dzięki ogromnym ekranom, można przekazywać ciąg informacji w jedyny dotąd sposób.


Więcej treści

Czym są banery oraz czy ma sens korzystać z takiej formy reklamy? Czy lepiej zainwestować w banery tradycyjne czy internetowe?

banery reklamowe
Napisane przez: Elliott Brown
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Baner jest formą reklamy, komunikatu lub jakiegoś przekazu. Najczęściej mówimy w tym kontekście o wydrukowanym na płachcie materiału przekazie mającym informować o czymś lub reklamowym. W sieci baner to graficzny sposób przekazania treści informacyjnych, jak również reklamowych, to często odnośnik do strony produktu, jaki chce się wypromować. Często robiony jest w technice Adobe Flash, natomiast wcześniej były to często pliki w formacie GIF. Baner w Internecie, jak i w przestrzeni miasta powinien zostać dobrze zainstalowany.


Ponadplanowym pozytywem reklamy na telebimach, jest sposobność informowania na bieżąco o najświeższych promocjach, redukcjach cen, lub wyprzedażach przez możność prędkiej odmiany treści, również jej aktualizację w okresie realnym.

Nie da się zataić faktu, że współcześnie, skutecznie prowadzona kampania reklamowa jest pewnością znacznych korzyści pieniężnych, toteż musimy ją odpowiednio opracować.

telebim
Napisane przez: n0cturbulous
Zainspirowane przez: http://www.flickr.com
Każde przedsiębiorstwo, żeby pozyskiwać użytkowników musi pomyśleć o błyskotliwej i perspektywicznej odmianie promowania, która wyróżni się z tłumu konkurencji. W Polsce użycie reklamy na telebimie, zarówno w centrach miast, jak też przy parkingach hipermarketów, lub centrów handlowych, jest względnie oryginalnym pomysłem - . Nowatorskość owego podejścia powoduje, iż przyciąga ono uwagę o wiele częściej, aniżeli chociażby rutynowe formy reklamy zewnętrznej, jak szyldy, czy bannery.

Najistotniejszą wartością sieci telebimów jest ich widzialność, a zdecydowana większość z nich jest ulokowana w miejscach najogromniejszego ruchu samochodowego, lub pieszych. W wielu przypadkach współczesna odmiana reklamy jest w stanie przynieść firmie ogromne profity. Reklama w sieci telebimów jest dostrzegalna poprzez możliwych odbiorców, a ich atrakcyjna postać jest w stanie okazać się o dużo lepiej efektywna niż tradycyjna reklama.
19-04-16 12:59:02
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.