Ważne wskazówki i porady dla ludzi, którzy zamierzają wybrać się pierwszy raz na siłownię.

Większości panów marzą się masywne barki, rozbudowana klatka i naprężone bicepsy. I w praktyce nie powinno być żadnego problemu, żeby osiągnąć taki wygląd, trzeba jednak poświęcić na to sporo wysiłku i trudu. W ostatnich latach w naszym kraju pojawiła się moda na zdrowy, sportowy wygląd.

Otwieranych jest coraz więcej klubów i siłowni, i o dziwo są one pełne klientów. Trzeba jednak pamiętać o tym, że w parę tygodni nie uzyska się siły i wyglądu kulturysty, na coś takiego potrzeba parę lat ciężkiego trenowania. Jednak nawet kilka treningów na tydzień pozwolą na to, żeby jednak wzmocnić mięśnie, poprawić wygląd i pozbyć się tłuszczyku. Z tego też powodu warto zrobić pierwszy krok i udać się na pierwszy trening, być może będzie to nową, naprawdę przydatną pasją. Spora część klubów oferuje dla nowych osób wprowadzające treningi.

ćwiczenia

Autor: J@YGS
Źródło: http://www.flickr.com

Podczas nich będzie możliwość zapoznania się z wyposażeniem siłowni, a także poznać podstawy wykonywania ćwiczeń.

Czekasz na następny post? Śpieszę powiadomić Cię, że autorska witryna (http://sportwheels.pl/pol_m_Producenci_GMP-ITALIA-459.html) jest już gotowa. W takim razie namawiam do przejrzenia jej.

Jest to niezwykle ważne, zwłaszcza dla amatorów, ponieważ wbrew pozorom w czasie ćwiczeń siłowych jest łatwo o uraz. Bardzo duże znaczenie ma odpowiednia rozgrzewka, która przygotowuje ciało na duży wysiłek. Trzeba też pamiętać o tym, żeby wszystkie ćwiczenia wykonywać w odpowiedni sposób, nieprawidłowa technika także może być przyczyną jakiegoś urazu.

Po kilku tygodniach okresu przygotowawczego można przystąpić do układania bardziej konkretnego planu treningowego. W dużym stopniu będzie on zależał od tego, jakie będą oczekiwania danej osoby od jej pobytu na siłowni.

Ona jest niesamowicie ekscytująca – uczciwie zalecam tą treść (https://www.pitbike.pl/kategoria/15-czesci-pit-bike). Jeżeli masz chęć pogłębić zakres swej wiedzy na ten temat, to kliknij ten odsyłacz.

Pomimo tego że przeważnie będą to takie same ćwiczenia, to przez dobieranie obciążenia i ilości powtórzeń osiągnie się zupełnie inne funkcje. Jeśli ktoś nie ma odpowiedniego doświadczenia, to także dobrze żeby skorzystał z porady profesjonalnego trenera. On ułoży dokładny trening mięśni ramion i innych grup mięśniowych i dopasuje niezbędne ćwiczenia. Jest to o tyle ważne, że na każdą partię mięśniową rozmaitych ćwiczeń jest naprawdę sporo, trzeba więc decydować się na takie, jakie dadzą najlepsze efekty. Wraz z upływem czasu trzeba taki trening modyfikować i dopasowywać go do nowych możliwości, tak aby cały czas się rozwijać.

Niezwykle istotne w czasie siłowych ćwiczeń jest właściwe odżywianie, o tym także nie można zapominać. Dźwiganie ciężarów wymaga mnóstwa energii, którą trzeba dostarczyć, a po treningu niezbędne będzie białko w celu odbudowy odpowiedniej masy mięśniowej. Aktywnym sportowcom przydatny też będzie suplement bcaa – , który w dużym stopniu poprawia regenerację organizmu po ciężkim treningu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*