Kto mógłby spożywać kwasy aminowe BCAA i co one mogą zaoferować?

Dowolna osoba, jaka trenuje na siłowni, powinna posiadać własny niezbędnik. Do takiego obligatoryjnego zestawu moglibyśmy na pewno zaliczać uzupełnienie menu pod nazwą BCAA.

apteki

Autor: Flowizm …
Źródło: http://www.flickr.com
Jednak co się za tym określeniem kryje?
Są to aminokwasy, których ludzki organizm nie jest w stanie wyprodukować, z tego też powodu muszą zostać dostarczane z zewnątrz. Spożywając każdy środek, powinniśmy być świadomi po co go zażywamy. Podstawowym działaniem środka pod nazwą Ostrovit BCAA – – kliknij >- http://www.sklep.sport-max.pl/ – jest ochrona przed degradacją komórek w naszym organizmie. Zatrzymanie mechanizmów katabolicznych jest podstawowym wymogiem konstruowania masy mięśniowej. Wymieniony środek ułatwia organizmowi dostęp do aminokwasów, przez co nie ma konieczności rozkładu własnych mięśni. Aminokwasy BCAA pomagają w konstrukcji masy mięśniowej i przyczyniają się do jeszcze lepszych rezultatów na siłowni.
w gabinecie okulistycznym

Autor: Michael (a.k.a. moik) McCullough
Źródło: http://www.flickr.com
Preparat Ostrovit BCAA mógłby być nie tylko w komodzie z uzupełnieniami diety dla ludzi zmagających się z katabolizmem, ale także dla kolarzy oraz podobnych sportów wytrzymałościowych. Na regałach sklepowych moglibyśmy znaleźć wiele BCAA z domieszkami innych składników. Główna pora aplikowania środka to czas około treningowy. Dawka podawana przed ćwiczeniem powinna posiadać około 5g czystego BCAA, ale w co poniektórych wypadkach wykorzystuje się także porcję o wielkości 10g. Należałoby tutaj wziąć pod uwagę budowę ciała (w tym masę ciała), charakter treningów czy dietę.

Rekomenduje się jednak używać 1-2 porcje dziennie, także w dni bez treningów. Po zastosowaniu BCAA polepsza się siła, skraca się czas regeneracji, a mięśnie robią się wyraźniejsze i bardziej podkreślone.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*