Czym są banery oraz czy ma sens korzystać z takiej formy reklamy? Czy lepiej zainwestować w banery tradycyjne czy internetowe?

Baner jest to forma reklamy, komunikatu albo jakiegoś przekazu. Często mówimy w takim kontekście o wydrukowanym na płachcie materiału przekazie informacyjnym lub reklamowym. W internecie baner to graficzna forma przekazania treści informujących, a także reklamowych, jest często odnośnikiem do strony z produktem, jaki chce się wypromować. Często wykonywany jest w technice Adobe Flash, zaś wcześniej były to często pliki w formacie GIF. Baner w sieci, jak i w przestrzeni miejskiej powinien być odpowiednio umiejscowiony.

outdoor w mieście

Autor: FaceMePLS
Źródło: http://www.flickr.com

Montaż banerów w różnych częściach przestrzeni miejskiej to zadanie dla specjalistycznych firm, tak samo natomiast wygląda to w internecie, bo trudno czasem samemu sobie z czymś takim poradzić – jak zamontować baner. Jedynie specjaliści wiedzą, jak do tego tematu podejść. Dobra instalacja banerów, w internecie czy w przestrzeni publicznej to zagwarantowanie dobrej reklamy i szerokiej rozpoznawalności naszego przekazu, banery bowiem charakteryzują się dużą skutecznością. Są wygodne oraz wszechstronne, jeśli chodzi o banery tradycyjne, to należy przyznać, że są wygodne w czasie transportu. Banery tego rodzaju (więcej informacji o banerach reklamowych) – w przeciwieństwie do innych tego rodzaju produktów – możemy składać czy zwijać bez obawy uszkodzenia materiału. W tym wszystkim jednak bardzo ważna jest lokalizacja baneru i to w jaki sposób wpływa na potencjalnego odbiorcę. Trzeba przyznać, iż banery w miastach są stale bardzo popularne i nic nie wskazuje na to, żeby w najbliższej przyszłości miało się to zmienić.

reklama banerowa w mieście

Autor: Alan Stanton
Źródło: http://www.flickr.com

Jeśli chodzi o internet sprawa już nie jest tak prosta, bo dzisiaj już powoli odchodzi się od takiego pomysłu, a stosuje się innego rodzaju, bardziej sprytne sposoby na reklamowanie się w sieci.

Zaprezentowana kwestia okazała się dla Ciebie użyteczna? W takim razie sprawdź dodatkowo inne podobne posty i przeczytaj więcej wskazówek tutaj (www.aristar.pl/).

Internet niesamowicie się rozwija, a konsumenci nie są już tak podatni na stare sposoby, są bardziej krytyczni, więc trzeba szukać innych sposobów. W związku z tym na pytanie, w jakie banery powinno się inwestować, odpowiedź jest oczywista: tradycyjne. Aby natomiast zdały egzamin trzeba pomyśleć nad właściwą lokalizacją, aby przemawiały do potencjalnych klientów naszej firmy. Na te wszystkie pytania dosyć ciężko odpowiedzieć bez dużej znajomości tematu, dlatego czasem lepiej zostawić takie decyzje fachowcom – zobacz przykładowe banery reklamowe.