Metody na bolące stawy

Jeśli boli staw, odruchowo staramy się go oszczędzać – pomimo że wcale nie łagodzi to dolegliwości. Niestety nieużywany staw staje się sztywny po czym każdy czyn staje się jeszcze bardziej bolesny.
Najważniejsze zatem jest zredukowanie bólu oraz właściwe leczenie.

Silne bóle stawów to dolegliwość bardzo dokuczliwa – blokuje ona możność normalnego poruszania się. Problemem staje się wstawanie, czy też klękanie, natomiast najprostsze na co dzień działania są prawdziwą udręką. Gdzie więc tkwi powód bólu i czy sami możemy z nim walczyć? Głównym elementem wpływającym na przeciążenie stawów, a w konsekwencji na ich obrzęk jest nadwaga. W szczególności tyczy się to stawu biodrowego oraz kolanowego.

Pragniesz poszerzyć swą wiedzę na temat opracowany w naszym wpisie? Zatem zapraszamy – kliknij w link (http://www.rateco.pl/oferta/audyt-biologa-terenowego/) i oglądaj następne interesujące treści.

Stąd pierwszym krokiem do pozbycia się stanu zapalnego , będzie odchudzanie przez wykorzystanie odpowiedniej diety i niewielki, ostrożny ruch, nieobciążający stawów. Istotne jest również unikanie nadmiernego przeciążania bolących stawów dla przykładu klękania oraz kucania przy chorujących kolanach. Kiedy dojdzie do zniszczenia stawu biodrowego bądź kolanowego, ostatecznym wyjściem będzie endoproteza.

okulary

Autor: Sarah Joy
Źródło: http://www.flickr.com
technika
Jak ochraniać stawy? Nie bez znaczenie jest sposób żywienia się. Na choroby stawów przede wszystkim narażone będą osoby z deficytem tak ważnych witamin jak A, C jak też E oraz selenu.

Jeśli fascynuje Cię prezentowany temat, patrz szczegóły (https://longlifefoundation.pl/enzymy/19-surowica-siary-60-kapsulek-9005858203055.html) informacji na taki wątek, które będą niesamowicie interesujące i zapewne wciągną Cię zupełnie.

Te cenne składniki odkryjemy przede wszystkim w warzywach oraz owocach. Beta-karoten przetwarzany w organizmie na witaminę A zawarty jest w marchwi, melonach oraz morelach. Witamina C znajduje się przede wszystkim w czerwonej a także żółtej papryce, cytrynach, brukselce oraz ziemniakach.

Ażeby uzupełnić brak witaminy E, wskazane jest sięgnąć po orzechy, pestki dyni, oliwę z oliwek jak też owoce awokado, natomiast deficyt selenu można wyrównać poprzez jedzenie pełnych ziaren zbóż, jajek, ryb mięsa. Należy także przyjmować suplementy zawierające kolagen, np. 4flex.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*